tisdag 21 juni 2011

Dalarna - dag 2

Idag har jag varit så himla trött och haft ont i kroppen hela dagen, ganska jobbigt faktiskt.
Men idag har vi varit i Nittsjö och kollat på keramik och det fanns mycket fint man ville ha där kan jag säga, dit borde ni åka. Sen åkte vi till Dalhalla och kollade men det var inte öppet så vi såg inte så mycket så vi åkte till ett wärdshus (ungefär i Rättvik) och kollade på lite hantverk och åt mat.

Sen åkte vi vidare till ett kafé och köpte JÄTTESTORA kanelbullar, som dessutom var hur goda som helst!
Sen åkte vi hem till hotellet och vilade oss lite och så gjorde vi inte så mycket mer, nu ser jag på "How I Met Your Mother" och ska släcka ner datorn snart och sova, för snar är det dags för HOTELLFRUKOST!


Jag har faktiskt tagit många fina bilder här i Dalarna som ni ska få se när jag har tid att lägga in dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar