onsdag 22 juni 2011

Idag är en sån dag..

Trött, mensvärk, trött, hungrig, trött.... Idag är en sån dag ja.
Vaknade klockan 4 imorse och hade så jävla otroligt ont över höftbältet (eller vad man säger) och jag trodde verkligen jag skulle sluta upp i en ambulans till sjukhuset. Jag låg och vred och vände mig och jag ville verkligen grina, så ont gjorde det, men det gick inte. Till slut fick jag mig upp ur sängen och tog mig en alvedon och la mig igen och lyckades, konstigt nog, somna om. Vaknade vid 8 och hade lite ont så jag la mig i badkaret med varmt vatten och det var skönt!

Har varit trött idag också så jag somnade framför tv:n efter badet. Nu är jag mest vilsen och vet inte vad jag ska göra. Men ska försöka gå till affären och handla lite så jag överlever ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar