måndag 27 juni 2011

Tack och hej, leverpastej!

Där gick 615 SEK rätt ner i toan och spolades bort, fast än vet jag inte om vart de hamnar, kanske måste jag rensa toan och de kommer tillbaka till mig.

Som ni kanske hört, sett och vet så har Arvikafestivalen gått i konkurs och den blir inte av i sommar, vilket är riktigt tråkigt! Jag som hade sett fram emot det här och det skulle bli en festival att minnas. Tur var väl att jag inte hann köpa tält etc som hör till på en festivalcamping.

Det enda positiva med denna händelse är väl att man sparar pengar. Men då får jag ju hitta något annat att lägga pengar på dessa dagar...

Man känner sig nästan lite sviken, när man har längtat så länge och man har verkligen laddat med låtar och man har nästan pluggat på texter till bandens låtar så att man skulle kunna sjunga med under spelningarna, men nej då, det får man inte göra nu.



Nu ska jag spela xbox och tröstäta chips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar