torsdag 11 augusti 2011

Nu är jag på gång!

Har fått riktigt bra stöd av min jobbcoach och hon har hjälpt mig med mitt CV och att skriva spontanansökan/personligt brev, vilket är mycket värt, man blir så taggad när man har någon som stödjer och hjälper!

Nu är jag verkligen på gång med mitt jobbsökande, bara ikväll har jag sökt 3 jobb och lagt in mig på sidor.
Alla jobb belägna i Norge också, känns gött! Har idag fixat så jag ska börja med intensivutbildning på körkort också.

Det går bra nu!

Jag är fortfarande lycklig, som jag skrev i ett inlägg för några dagar sen, men det har lugnat sig lite, men jag är fortfarande väldigt lycklig och har en optimistisk syn på nästan allt.


Till er som har det jobbigt eller tungt just nu vill jag ge en kram och säga, allt löser sig, det gör det alltid, till slut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar