fredag 19 augusti 2011

Tungt, fast nej!

Vaknade precis på soffan lite smått förvirrad, haha! Tittade på datorn och på telefonen och trodde klockan skulle vara mer än 20:50. Blev lite glad ändå att klockan inte hunnit bli mer. Men gott har jag i alla fall sovit!

--------------------------

Idag har varit en regnig dag, ganska skönt med såna dagar ibland.
Men för att spendera denna dag har jag städat lite på badrummet faktiskt, skrubbade badkaret och väggarna!
Skinande rent blev det, gott! Sen hoppade jag in i duschen så jag också blev lite ren.
Annars har jag spelat lite xbox, sett på tv och ätit typ.

--------------------------

Måste bara berätta!
Igår kväll/natt så satt jag med datorn i knät på golvet vid min säng med ena fönstret framför mig och kände mig lite speciell. För precis utanför mitt fönster så lyste månen jättestarkt och bredvid den fanns en stjärna som som strålade så stark! Kändes som att någon vakade över mig. Synd att jag inte kunde ta kort på det så att ni kunde se, men jag såg det och det var viktigast ; )

---------------------------

Och ett litet instick...
Varje gång jag går in i mitt kök så blir jag lika förvånad varje gång, för jag "möblerade" där igår nämligen (vände på bordet...) så nu känns köket mycket större.

Idag har jag även börjat med ett litet experiment. Jag har skrivit ett "drickschema"!
Det innebär att jag ska hålla bättre koll och veta att jag får i mig ca 2 liter vatten/dag, vi får se hur länge jag klarar hålla detta, men jag ska i alla fall försöka. Jag har delat in det så här att jag 6 gånger under dagen ska dricka en 33 CL flaska med vatten. Får se vilka mirakel detta vatten kan göra ; ) Huden kanske blir bättre, man kanske blir piggare, mer kissnödig... haha! Ska i alla fall försöka hålla detta i en vecka så ska jag se om jag märker någon "skillnad".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar