onsdag 12 oktober 2011

Glädjedödare deluxe

Har nog aldrig varit så sjukt glad som jag var förut!
Kom hem efter ha varit på arbetsintervju-information och mailade lite bemanningsföretag o så och får ett snabbt svar från ett bemanningsföretag om att de vill ha mitt CV så jag skickar det och nästa mail jag får så står det att de vill att jag kommer på intervju! :D Gissa om jag hoppade upp i taket av lycka då. Underbart!

Det är såå himla kul att berätta saker för vissa i min familj också för de blir ju sååååå glada och de stöttar en till 100 procent... Eller inte.

Jag är i alla fall sjukt glad och äntligen har jag fått till en intervju!


Ett tips från mig, följ dina drömmar och gör det du vill göra så länge du mår bra av det, låt ingen stå i vägen för det du vill i livet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar