söndag 15 januari 2012

Öppen för förslag

Kommer på nya planer varje dag känns det som. Träffade min jobbcoach tidigare i veckan och pratade lite.
Efter det så tänkte jag på att jobba på kryssningsfartyg/färjor och kollade upp det lite och de sökte sommarpersonal, men såklart så bor jag inte i Göteborg.. Så vill ni testa att jobba på färja/kryssningsfartyg så får ni skicka in en ansökan nu, tror sista ansökningsdatum var 22 januari. Kommer dock inte ihåg vilket det var, men kanske Stena Line.

Nu är jag inne på att flytta till Stockholm! : o Ganska förvånad över mina planer själv alltså.. haha!
Men man får ju vara flexibel och ta det som finns. Men självklart har jag ju Bergen kvar i planerna, men de får vänta tills jag fått ihop tillräckligt med pengar. USA har jag heller inte glömt bort så får se när det blir av.
Men mååååååste verkligen komma igång o läsa teorin, det är ju inte alls mycket kvar för att ja ska klara det liksom. Måste sparka mig själv i röven, dra ur tummen och dra mig i kragen!
Då ska det gå.

Hoppas ni har en trevlig söndag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar