fredag 11 maj 2012

Vädrets påverkan

Att droppar som faller från himlen kan få en att bli så deppig..?? Det är som att man tappar orken o lusten till allt! Så fort det börjar regna tänker man på allt som får en att må dåligt typ. Konstigt egentligen att vädret kan påverka oss så mycket. När solen skiner så är allt så himla toppen och man har inga bekymmer alls. 

Vaknade 8 imorse och ligger fortfarande i sängen... Känner ingen mening med att gå upp, orkar inte lägga ner tid på nåt viktigt och känner mig bortglömd. Allt detta bara för att det regnar!? Hade det varit sol hade jag redan varit uppe och fixat med frukost o grejer. Konstigt...

Vilken tur att jag gjorde pannkakssmet igår så slipper jag stå o göra en nu.. Så ska lyxa till det med pannkakor till frukost idag. 

Förresten, detta är första inlägget jag gör med min fån (HTC sensation).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar