söndag 8 juli 2012

Nytt album

Björn Rosenström har kommit med ett nytt album, finns på spotify (länkar nedan). Jag har inte lyssnat på alla låtar än, men kommer nog göra det så småningom, jag är ju uppväxt med Björn i högtalarna så det är nästan ett måste att lyssna på hans låtar. Har sett att han spelar eller har spelat på parken i Skotterud (inte långt härifrån, skillingmark). Så han har nog en sommarturné i och med albumsläppet då. Bland annat spelar han på Magaluf imorgon! Dessutom är han klar för 4 festivaler nu i juli och augusti.

Björn Rosenström – Olämpliga Låtar

Jag såg faktiskt Björn live för några år sen, längst fram stod jag och det var verkligen livat.
Apropå livekonserter, för 6 år sen va jag med mamma o pappa o kollade på Sven-Ingvars live och jag stod längst fram och det svängde ordentligt om gubbarna ;) 6 år sen redan!! Då va jag 14 år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar