tisdag 28 augusti 2012

Kyssar och löprunda

Igårkväll vid 18-tiden så gav jag och pojkvännen oss ut på en löprunda på ca 7 km och det va skönt, gick förvånansvärt lätt faktiskt. Men hade ju världens bästa sällskap också ;) 2:a gången vi sprungit tillsammans och fler gånger ska det bli, har sagt att vi ska springa minst 2 gånger denna veckan. Än så länge har jag inte lika mycket träningsvärk som jag hade sist vi sprang. Men det kommer väl...

Och innan det, och efter för den delen, så skämde jag bort gubben med massa pussar för det är han värd! :)
Efter löprundan så lagade vi go mat och tittade på nya tv-serien underbart är kort på TV4.

Jag bara längtar till nästa löprunda nu! Det är så skönt att springa och att äntligen ha någon att springa tillsammans med.

Och just det! På löprundan så mötte vi Stefan-&-Krister-Stefan på löpspåret. Jag tyckte ju det va lite coolt då, men gubben min känner honom så var nog inte lika coolt för honom.. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar