tisdag 13 november 2012

18 April 2013!

Just det ja, det har jag helt glömt bort! Nu när jag får avslöja det så ska jag ju såklart göra det.
Min lillasyster är totalt förälskad i artisten Justin Bieber! Hon har påslakan, affischer, linne och mobilskal med han på. Hon är en "beliber" som hans fans kallas. Men nu är det så här, hon fyllde år för inte alls länge sen och jag och min storasyster ville ge henne nåt alldeles extra då hon fyllde 15 och kanske en "once in a lifetime"-upplevelse. Så, vi gav henne biljetter till Justin Biebers konsert i Oslo som kommer äga rum den 18 april 2013! Själv är jag inget vidare bieber-fan, men vad gör man inte för sina systrar? Både min stora- och lilla syster är fan av han. Så det blir nog en upplevelse för alla tre. Kommer bli en hel dag i oslo då och en toppen sådan tror jag. Att se min lillasysters reaktion när hon fattat att det var biljetter till Justin Bieber var strålande. Dock fick jag se den över skype.. ;) Glädjetårar både från storasyster, som var där, och lillasyster som höll sig för munnen och gungade fram och tillbaka och grät. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar