torsdag 9 maj 2013

Mitt liv blev inte som på catfish

Ser ni på MTV's serie Catfish? Med Nev och Max som hjälper personer att komma vidare i sina nätrelationer. Jag har sett flera avsnitt och jag tycker det är ett jätte bra initiativ de har tagit. Nev var ju med om exakt samma sak som många andra av personerna som medverkar i serien är/har varit med om.

Varje gång jag ser ett avsnitt är jag så lycklig att Jonas, nu min sambo och underbara pojkvän, var den han utgav sig för att vara. Ja, vi träffades på nätet faktiskt och jag är så lycklig. Det kunde lika gärna ha varit en annan kille eller en tjej som lurat mig. Men icke, jag hade sån tur. Det var ödet att det skulle bli så här och jag kan inte tänka mig något bättre än det här.

Nästan 1 år och 4 månader har gått sen Jonas kontaktade mig för första gången. Snart har 1 år och en månad gått sen vi träffades för första gången. 11 månader har gått sen jag åkte till Falkenberg för första gången. Några veckor senare var det andra gången jag var i Falkenberg. För 10 månader sen var Jonas hos mig i Värmland igen och mitt liv var då på god väg att förändras. 19 Juli 2012 blev jag en värmlänning i Halland. Snart har ett år gått sen jag flyttade. Det tog inte lång tid innan jag och Jonas blev sambos, vi kunde helt enkelt inte vara ifrån varandra och det är än så idag. Jag har hittat min "one true match" ;)

Om en månad firar vi vår ettårsdag och tiden har gått så fort och jag är lika kär, om inte kärare, i min underbara, älskade och för mig perfekta pojkvän och sambo.

Jag är så lycklig och jag lider nästan med alla dem som blir sårade i tv-serien catfish samtidigt som jag känner vilken tur jag hade.

Ta hand om varandra, ge massa kärlek till dem du håller av!

Tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar