måndag 2 juni 2014

Mycket att se fram emot

Man måste ha kul här i livet! Och för mig är det väldigt viktigt att folk i min omgivning skrattar och har kul. Har dem kul så har jag också, förhoppningsvis, det :-) 

Men nåt som jag tror alla håller med om så måste man ha händelser att se fram emot. Typ som att man ska åka iväg någonstans, väntar sitt första eller tredje barn, träffa en speciell person man inte sett på länge.. Ja, allt möjligt, alla är vi olika och längtar till olika saker i livet :-) 

Jag och min sambo har faktiskt mycket att se fram emot nu känns det som. 
Denna veckan kommer vi i princip bara sova tillsammans men i helgen är vi lediga och ska faktiskt sova på hotell en natt, äta gott och bara njuta då vi firar 2 år tillsammans. 

Lite längre fram i höst ska vi faktiskt, förhoppningsvis, flytta och det längtar vi båda jättemycket till! 

Förra veckan bokade vi också en utlandsresa i november till Lanzarote!

Utöver detta så är det i princip något varje helg nu. Student, midsommar.. You name it!

Hoppas ni ser till att ni också har nåt att se fram emot! Vardagen blir lite lättare då. 
Ha en fin dag i solen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar