onsdag 15 oktober 2014

Piggare idag!

Ja idag är jag faktiskt piggare, trots denna regniga dag! Hade en jättemärklig och obehaglig dröm inatt! 
Jag drömde att jag va på en liten vårdmottagning och fick blod. 
Kommer ihåg hur de hängde upp påsen med blod och satte i en nål i min högra arm. 
Vaknade tidigt imorse för att gå på toa, precis när jag vaknade så kändes det som att jag va i drömmen, att jag hade den där nålen i min arm. 

Minns att de tog massa prover medans jag fick blod också. Jag va jätteorolig och kunde inte sitta stilla. De fick säga till mig att jag inte fick röra på armen så mycket.
Men det struntade jag i, gick och hämtade min väska som var i en liten timmerstuga precis intill mottagningen, med nålen och blodpåsen med mig...

Jätteskum dröm!
Jag hatar att ta blodprov, hatar känslan, hatar att det suger så i armen.. Usch!!

Undrar om det va nåt tecken på min trötthet. Mamma ringde nån timme efter jag vaknat och va orolig för mig. Ska nog köpa blutsaft på gekås nästa gång vi är där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar