torsdag 6 november 2014

Det går uppåt och framåt

För snart en månad sen mådde jag inte bra. Stressade på jobbet, jobbade flera nätter på rad, va helt slut på mornarna när jag vaknade och blev fort trött när jag gjorde något fysiskt. Då var det mycket så här: vakna, sköta om hemmet (det jag orkade), jobba, äta, sova. Om och om igen. Vissa nätter somnade jag 4 och vaknade vid 9-10 kanske. Jag är inte den som kan sova långt ut på dagen utan jag vill gå upp så jag hinner göra något innan man ska på nästa. 

Men jag tog faktiskt tag i det och har ändrat lite nu. Förra helgen va jag ledig och är ledig denna. Sen är jag oftast ledig under veckan, vilket är lite tråkigt.. 
På de här veckorna så har jag inte jobbat lika mycket och inte så många nätter på rad och det har gett resultat!


Om 22 dagar åker jag och Jonas till sol, värme, bad och avkoppling! Vi ska till Lanzarote! Det behöver vi så väl båda två. Första gången vi åker utomlands ihop dessutom! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar