måndag 24 november 2014

Jobbhelg!

Jobbat Tors-lörd kväll och söndag dag, igår va det så lite gäster så kunde sluta tidigare, skönt för jag va så trött igår.

En kväll så stämplade jag och P ut 03:10... Den "natten" somnade inte jag förrän tidigast 04:30. Sov 5 timmar. 
Den här helgen har jag inte sovit så mycket och inte ätit nån riktig mat känns det som.. Har inte hunnit med. Så dumt!

Men inatt har jag fått sova ut, så fruktansvärt gott och det behövdes! Jag och Jonas la oss vid 22 och kollade fortsättningen på Maria Lang. Men jag va så trött så jag missade ju såklart slutet.. 

Satte inget larm för att jag skulle sova tills jag själv vaknade och vaknade 11. Det va längesen jag sov "självmant" till kl 11! Brukar nästan alltid vakna mellan 8-9:30 om jag inte har larm. Sovit 12 timmar inatt! Otroligt skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar