måndag 3 november 2014

Ny toppbild!

Som ni ser har jag gjort en ny toppbild för bloggen. Bilderna behövde uppdateras kände jag.
Mycket har hänt på ett år. För ett år sen ungefär klippte jag av mitt hår, vilket va väldigt skönt och jag trivs mycket bra i det! Jag har jobbat i snart 1 ½ år på Ästad gård (Nu ästad vingård). För ungefär 5 månader sen förlovade jag och Jonas oss. Vi hjälper till att renovera, det vi kan och hinner, i huset vi ska flytta till, förhoppningsvis till våren!

Ja, mycket har hänt och det har varit ett bra år. Än är det inte slut! Har flera saker att se fram emot detta året. Nu i november åker jag och Jonas till Lanzarote, i december ska vi på Joe Labero!! Sen har vi nog inte planerat in så mycket "stora" grejer än.

Man får ju ta dagarna som de kommer också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar