fredag 12 december 2014

Musikhjälpen-auktion!

Jag har startat en auktion för musikhjälpen! En tavla som jag målade i oktober. Nu hittade jag "it's purpose" (kom inte på vad det hette på svenska, haha) här i världen!
I bakgrunden ser man svaga cirklar/prickar i olika färger, över dem är det målat med guld-färg som täcks av kvinno- och man symbolerna som omfamnar varandra i rosa och blått. I vissa ljus ser man hur färgerna skiner. I mitten av symbolerna är ett rött hjärta.
Jag har döpt tavlan till "Alla är guld värda"!

Auktionen slutar på söndag förmiddag vid 11-tiden.
Var med och buda, det är för en god sak! Tillsammans ska vi stoppa HIV!

Här är länken till min auktion! SPRID DEN VIDARE!
http://www.tradera.com/item/230902/221953932/canvastavla-20x20cm-alla-ar-guld-varda-


Har du instagram? Tagga dina musikhjälpen-bilder med:
#mh14

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar